HELP DESK - Platforma ID HYPERION

Bibliotecă de cunoștințe
Help Desk ID-Hyperion > Help Desk ID-Hyperion > Bibliotecă de cunoștințe

Căutare ajutor:


» Articole din această categorie:

 
Cum se activeaza cookie-urile? Articol evaluat 3.1/5.0
Pentru setarea cookie-urilor in diverse browsere web folositi tutorialele de la link-urile de mai jos: 1)Internet Explorer(diferite versiuni): http://www.timeanddate.com/custom/cookiesie.html 2)Mozi...
Cum vizualizez profilul unui utilizator? Articol evaluat 3.3/5.0
   Din motive de securitate si de protejara a intimitatii personale, conform legilor in vigoare, optiunea de vizualizare a profilelor de catre studenti a fost dezactivata. 
Cum vizualizez notele primite la teste? Articol evaluat 2.9/5.0
Notele primite la testele online din cadrul cursurilor se vizualizeaza: - odata la sfarsitul testului; - oricand doriti in carnetul de note online din partea stanga(Settings->Administrare curs-&g...
De ce nu pot vizualiza cursurile de la celelalte specializari? Articol evaluat 3.4/5.0
  Vizualizarea cursurilor pentru alte specializari pe care nu le urmati nu este posibila deoarece dumeavoastra sunteti student/studenta numai la o singura specializare.   Exceptie de la ace...
Cum creez un cont? Articol evaluat 3.2/5.0
   In cadrul platformei de ID a Universitatii Hyperion conturile se creaza numai de catre secretariate pe baza datelor de scolarizare completate de catre studenti la inscriere.
De ce nu ma pot autentifica? Articol evaluat 3.6/5.0
   Problemele legate de autentificare sunt generate de: 1) Contul nu a fost creat deoarece la inscriere nu au fost completate toate datele de scolarizare in formular. Pentru remedierea aces...
De ce elementele din site nu sunt afisate corect? Articol evaluat 3.4/5.0
   Pentru a asigura o compatibilitate cat mai buna cu platforma de ID va rugam sa utilizati ultimele versiuni ale browsere-lor web: Mozilla Firefox, Opera, I.E., Safari, Chrome.
Care este contul meu si cum obtin datele de autentificare? Articol evaluat 3.5/5.0
Conturile create in platforma au urmatorul format: nume utilizator: "cnp-ul dumneavoastra" parola: " ce s-a trimisa prin e-mail la activarea contului" La prima autentificare va rugam sa modificati ...
De ce pe dispozitivele mobile platforma ID se vizualizeaza in alt mod? Articol evaluat 3.5/5.0
Platforma ID a Universitatii Hyperion ofera sistemul de vizualizare pentru dispozitive mobile (telefoane si tablete) ce permite usurarea accesarii si utilizarii resurselor.
Cine poate utiliza platforma de ID? Articol evaluat 4.2/5.0
Platforma ID a Universitatii Hyperion poate fi utilizata numai de catre studentii Universitatii Hyperion ce urmeaza forma de invatamant la distanta.
Cum obtin mai repede suportul tehnic? Articol evaluat 3.7/5.0
Pentru a obtine un raspuns mai rapid la problemele dumneavoastra trebuie sa deschideti un tichet in sistemul de HelpDesk al platformei de ID la adresa http://helpdesk.id-hyperion.ro sau sa utilizati b...
Ce informatii trebuie sa furnizez pentru a obtine suportul tehnic? Articol evaluat 3.2/5.0
Atunci cand solicitati asistenta tehnica va rugam sa mentionati numele si prenumele, facultatea si specializarea pe care o urmati, impreuna cu descrierea problemei dumneavoastra.
Ce se intampla daca utilizez un limbaj neadecvat in cadrul platformei ID? Articol evaluat 4.2/5.0
In cazul in care se utilizeaza un limbaj neadecvat in cadrul platformei de ID a Universitatii Hyperion se vor aplica sanctiunile prevazute de clauzele contractuale, ce au fost semnate la inscriere.&nb...
Ce se intampla daca nu am platit taxa la termenele prevazute in contract? Articol evaluat 3.7/5.0
In cazul in care taxa nu a fost platita la temenele prevazute in contract, accesul la platforma de ID va fi restrictionat pana la plata taxei. 
Cum recuperez parola pierduta? Articol evaluat 3.0/5.0
Pentru recuperarea parolei trebuie sa accesati link-ul "Ati uitat parola" aflat in caseta de Logare din partea stanga. Pentru recuperarea parolei sunteti rugati sa introduceti numele de utilizat...
De ce nu pot vizualiza/salva suporturile de curs in format pdf Articol evaluat 3.4/5.0
Pentru vizualizarea corecta a fisierelor tip PDF trebuiesc parcursi urmatorii pasi: 1) Autentificarea pe site. 2) Instalata o versiune recenta de Adobe Reader. 3) Utilizarea unui browser de inte...
 

» Cele mai accesate articole ale bibliotecii de cunoștințe:
 
» Ultimele articole adăugate în biblioteca de cunoștințe:
 

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies