HELP DESK - Platforma ID HYPERION

Bibliotecă de cunoștințe
Help Desk ID-Hyperion > Help Desk ID-Hyperion > Bibliotecă de cunoștințe

Căutare ajutor:


De ce nu ma pot autentifica?

Soluție

   Problemele legate de autentificare sunt generate de:

1) Contul nu a fost creat deoarece la inscriere nu au fost completate toate datele de scolarizare in formular. Pentru remedierea acestei situatii va rugam sa deschideti un tichet sau sa trimiteti un e-mail la adresa support@id-hyperion.ro cu urmatoarele date:

- cnp-ul dumneavoastra(va fi utilizat ca nume de utilizator);
- nume si prenume;
- facultatea si specializarea pe care o urmati.
 
Datele dumneavoastra vor fi verificate cu datele de scolarizare si se va crea contul.
 
!!!Atentie!!! 
 
Datele contului dumneavoastra vor fi trimise pe e-mail!

2) A fost uitata parola sau numele de utilizator. Pentru remedierea acestei probleme va rugam sa utilizati optiunea de recuperare a datelor din platfoarma de ID.

3) Browser-ul dumneavoastra de web nu are activata optiunea de cookie. Pentru remedierea problemei va rugam sa utilizati articolul "Cum se activeaza cookie-urile?" din baza de cunostiinte.

4) Browser-ul dumneavoastra de web are o politica de securitate ce restrictioneaza accesul. Va rugam sa verificati setarile browser-ului web utilizat (ex. I.E., Chrome, et.).

5) Exista un firewall activ ce restrictioneaza accesul la sectiunea site-ului ce foloseste partea de autentificare. Va rugam sa setarile firewall-ului.

6) Versiunea browser-ului web este incompatibila cu platforma. Pentru remedierea acestei situatii recomandam utilizarea ultimelor versiune de browsere web (ex. Mozilla Firefox, Opera, I.E., Safari, Chrome, etc.).

 
A fost acest articol folositor? da / nu
Articole asociate Care este contul meu si cum obtin datele de autentificare?
De ce elementele din site nu sunt afisate corect?
Cum obtin mai repede suportul tehnic?
Ce informatii trebuie sa furnizez pentru a obtine suportul tehnic?
Cum recuperez parola pierduta?
Detaliile articolului
ID-ul articolului: 6
Categorie: Knowledgebase
Evaluare (Voturi): Articol evaluat 3.6/5.0 (23)

 
« Inapoi

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies